News

پک تبلیغاتی چیست؟ مزایا + ویژگی ها

اگر قصد دارید در مناسبت ها یا رویدادهای مختلف بسته ای تبلیغاتی و آموزشی به مخاطبان خود اهدا کنید، استفاده از ” پک تبلیغاتی” بهترین گزینه است. به طور مثال شما می توانید در این پک، کاتالوگ، خودکار تبلیغاتی، بروشور و کارت تبلیغاتی خود را قرار دهید و یکجا همه آن را به مخاطب خود هدیه دهید. این پک می تواند مجموعه ای تبلیغاتی کامل و البته تاثیرگذار برای مخاطب باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “پک تبلیغاتی چیست؟ مزایا + ویژگی ها ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

پک تبلیغاتی چیست؟

پک یا بسته تبلیغاتی یکی از راه های خلاقانه و البته تاثیرگذار در مسیر برندسازی و تبلیغات کسب و کار شما می باشد. عمدتا کسب و کارها از این بسته های تبلیغاتی در رویدادها و برنامه هایی مانند حاشیه سمینارها، نمایشگاه ها و همایش ها استفاده می کنند. اهدای بسته های تبلیغاتی در واقع روشی خلاقانه است برای اینکه بتوانید هدایای تبلیغاتی خود را در کنار اطلاعات مورد نیاز مخاطب در اختیار آن ها قرار دهید. این پک ها اگر به درستی طراحی و تهیه شود می تواند تا مدت ها در ذهن مخاطب شما ماندگار باشد.

چرا از پک تبلیغاتی استفاده میکنیم؟

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید کسب و کارها از بسته های تبلیغاتی استفاده کنند؟

همانطور که می دانید دریافت هدیه می تواند احساس خوبی در فرد گیرنده ایجاد کند. شما می توانید با استفاده از این احساس در افراد برای بازاریابی محصولات و البته برندسازی محصول خود استفاده کنید. هدف اصلی از اهدای بسته های تبلیغاتی نیز محقق شدن این هدف است. برای این منظور می توانید در یک بسته تبلیغاتی از اقلام مختلفی به تناسب بودجه خود استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که این بسته های تبلیغاتی باید متناسب با نیاز مخاطب و جامعه هدف شما باشد.

در یک بسته تبلیغاتی برای کارمندان یا دانشجویان می توانید از سررسید، خودکار، کاتالوگ و بروشور، کارت ویزیت و… استفاده کنید که تمامی این موارد مورد استفاده مخاطب می باشد. اگر جامعه هدف شما مدیران هستند می توانید از نیم ست مدیریتی به عنوان پک تبلیغاتی بهره ببرید که اقلام کاربردی در آ در کنار کیفیت از طراحی مناسبی با لوگوی کسب و کار شما برخوردار است.

 چه محصولاتی درون پک تبلیغاتی قرار دارد ؟

اینکه از چه محصولاتی در پک های تبلیغاتی استفاده کنید، کاملا تابع هدف، ماهیت سازمان، مخاطب هدف و نیز بودجه سازمان برای تبلیغات دارد. در صورتی که بودجه قابل قبولی در اختیار داشته باشید می تواند چند کالای کاربردی را استفاده کنید. به طور مثال برای پک تبلیغاتی دیجیتال می توانید از فلش مموری و پاوربانک تبلیغاتی استفاده کنید. در صورتی که بخواهید از ست چرم برای آن استفاده کنید، سررسید ارگانایزر چرم، در کنار کیف پول تبلیغاتی و جاکارتی مناسب است.

سعی کنید پیش از آنکه اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود بکنید، ابتدا به اطلاعات جامعی از مخاطبان هدف خود که دریافت کننده این هدایا هستند، دست پیدا کنید.

چگونه از پک های تبلیغاتی برای برند سازی استفاده کنیم؟

از آنجا که از کالاهای خاص و خلاقانه برای بسته های تبلیغاتی استفاده می شود از همین رو رو می توان از آن برای اهدا به کارمندان، مشتریان خاص، رده های مدیریتی، حاشیه رویدادها و برنامه های مختلف مثل نمایشگاه ها و… استفاده کرد. این موضوع می تواند موجب خوشحالی و احساس خوبی در دریافت کننده می شود، این احساس می تواند باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب شود. تا مادامی که اقلام به کار رفته در بسته ها کاربرد داشته باشد برند شما در ذهن فرد تکرار می شود همین موضوع مهمترین تاثیر از بسته های تبلیغاتی در مسیر برندسازی است. جلب اعتماد مخاطب و مشتری از این روش می تواند منجر به وفاداری در آن ها شود و تا حد زیادی برای برند اعتبار زایی شود.

هزینه پک های تبلیغاتی چقدر است؟

بسیاری از کسب و کارها بر این تصورند که استفاده از بسته های تبلیغاتی هزینه زیادی به آن ها تحمیل می کند. از همین رو ترجیح می دهند از اقلام تبلیغاتی مانند جاکلیدی تبلیغاتی به تنهایی استفاده کنند. این انتخاب در مواردی می تواند مناسب باشد. به طور مثال زمانی که می خواهید به تعداد زیادی از مخاطبان خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید. اما اگر می خواهید به مخاطبان محدودی هدیه بدهید، بهتر است از بسته های تبلیغاتی کاربردی و با کیفیت استفاده کنید.

این موضوع نه تنها هزینه زیادی به شما تحمیل نمی کند بلکه می تواند با به کاربردن خلاقیت و نیز محصولات کاربردی بسته ای اقتصادی و در عین حال تاثیرگذار طراحی کنید. به طور مثال شما می توانید فنجان تبلیغاتی را در کنار کاتالوگ محصولات خود و نیز یک جاکارتی تبلیغاتی در یک ساک دستی قرار دهید، سپس آن را به عنوان بسته تبلیغاتی به مخاطب اهدا کنید. این انتخاب هزینه زیادی برای شما به همراه ندارد. اگر می خواهید از بسته های تبلیغاتی برای رده های مدیریتی استفاده کنید می توانید در بسته تبلیغاتی خود از تابلو نفیس تبلیغاتی به همراه یک لوح یادبود و حتی تقویم تبلیغاتی استفاده کنید. انتخاب هر کدام از این اقلام به صورت جداگانه و طراحی بسته می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهد.

ویژگی ها و مزایای پک هدیه تبلیغاتی

زمانی که شما از پک هدیه برای تبلیغات برند خود استفاده می کنید، از مزایای زیادی بهره مند می شوید که عبارت است از:

  • جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری و مخاطب
  • جلب رضایت مخاطب و مشتری
  • ماندگاری برند در ذهن مخاطب
  • افزایش مشتریان
  • تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار
  • موفقیت در برندسازی
  • آگاهی بخشی به مخاطب درباره برند
  • معرفی محصولات جدید

برای اینکه بتوانید به این مزایا دست پیدا کنید، لازم است هدایای انتخابی شما در این پک های هدیه دارای ویژگی های زیر باشد:

  • انتخاب محصولات با کیفیت و مرتبط با زمینه کاری برند
  • انتخاب محصول متناسب با سلیقه و نیاز مشتری
  • طراحی خلاقانه پک هدیه
  • بسته بندی زیبا و جذاب
  • ماندگاری بالای محصولات
  • اهدای به موقع و محترمانه هدایا به مخاطب
  • تناسب هدایا با سن، جنسیت و جایگاه مخاطبان و مشتریان

حتما بخوانید: 0 تا 100 برندینگ محصول (از ایده تا اجرا)

 نتیجه گیری

برای اینکه بتوانید پک های هدیه تبلیغاتی جذاب و البته تاثیرگذاری را داشته باشید، باید از ایده های خلاقانه استفاده کنید. طراحی درست پک های هدیه به تاثیرگذاری تبلیغات شما کمک می کند. شرکت تبلیغاتی آونگ زمان یکی از شرکت های خلاق در زمینه طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی است. این شرکت با ارائه خدمات بسته های تبلیغاتی با نام آونگ پک به شما کمک می کند تا بهترین بسته های هدیه را برای برندسازی کسب و کار خود طراحی و دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید